گجت های پوشیدنی

آشنایی با گجت های پوشیدنی

گجت های پوشیدنی

آشنایی با گجت های پوشیدنی

۰۳ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۰۷

ساعت هوشمند A1

ساعت هوشمند مدل A1 یک ساعت شیک و زیبا می باشد که در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و آبی عرضه شده است. این ساعت مناسب برای موقعیت های ورزشی رسمی و روزمره هم برای آقایان و هم برای خانم های می باشد.

ساعت هوشمند مدل A1
ابعاد ساعت هوشمند مدل A1 10*40*45 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 60 گرم است که باعث می شود گاهی اوقات وجود آن روی مچ دستتان را احساس نکنید.
فرض صفحه نمایش ساعت A1 مستطیلی شکل بوده و جنس بدنه آن فلزی می باشد. همچنین بند این ساعت سیلیکونی بوده و با کمک پین بند بسته می شود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند رنگی و لمسی است و دارای تکنولوژی TFT می باشد. این صفحه نمایش دارای اندازه 1.54 اینچ و تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ می باشد.
ساعت هوشمند A1 قابلیت نصب سیم کارت جداگانه دارد و ریجستری سیم کارت برای این ساعت نیز امکان پذیر است.
ساعت A1 قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندرویدی و IOS را دارد که با این اتصال، تماس ها، پیامک های و اعلانات شبکه های اجتماعی گوشی در ساعت به نمایش در می آیند. حتی امکان رد یا برقراری تماس ها و یا پاسخ به پیامک ها از طریق این ساعت وجود دارد.
ساعت هوشمند مدل A1 قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، کنترل موسیقی، آلارم، نمایش تصاویر و تقویم را نیز دارد. همچنین با وجود میکروفون و اسپیکر، امکان مکالمه نیز توسط این ساعت هوشمند فراهم شده است.

ساعت A1
باتری ساعت هوشمند A1 یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که می توان در عرض 20 دقیقه تا 1 ساعت به صورت کامل شارژ شود و بسته به میزان استفاده از 1 روز تا 4 روز شارژدهی نماید.
در مجموع ساعت هوشمند A1 ساعتی است که با مشاهده امکانات زیاد در کنار قیمت پایین می توان به این موضوع پی برد که این محصول ارزش خرید دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی